maandag 23 februari 2009

TV in de tent?

De kapoenen zijn de allerkleinsten binnen de scouts. Zij zijn meestal nog nooit op kamp geweest voor ze meegaan op dat van ons.
Dat ze niet goed weten hoe een kamp in elkaar zit, wat een HUDO is en hoe die tent er nu vanbinnen uitziet, zorgt voor erg grappige uitspraken! (sommige uitspraken hebben niks met het kamp te maken, maar zijn gewoon hilarisch. Dus die zet ik er ook maar bij!)
Hier zijn er enkele:
-Julie: "Leiding, is hier ergens een lichtknop in de tent!"
-Siemen: "Mijn onderbroek zweet!"(nadat hij de té kleine short van Viktor uitdeed, waar hij een strak kontje in had)
-Lennert: "Is hier ne tv?"
-Fien: "Als ik 's nachts een nachtmerrie heb, mag ik dan naar het ziekenhuis? Dan kan de dokter uitzoeken wat er zich in mijn hoofd afspeelt."
-Sam: "Ik was aan zee, en daar was een klein meisje, maar twas echt nog een klein meisje é, en die had al tetten!" (met de nadruk op tetten)
-Kobe: "Ik kan niemeer pipi doen, mijne piemel is leeg!"
Sebastiaan (in de naïviteit van het beroepsleven): "Eerst word ik bouwvakker & daarna word ik rijk!"

3 opmerkingen:

  1. domheid is een algemene eigenschap van leden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi :) op kamp gaan is toch zooo fijn :) ik herinner mij mijn eerst kamp nog heel goed: soep uitkappen in de vijver, plassen in de vijver, 's nachts giechelend en eigenlijk bang naar de hudo lopen... Ik zou et toch nie meer willen doen :p

    BeantwoordenVerwijderen