maandag 16 februari 2009

Mouve la fête !



Even reclame maken: 28 februari houdt onze scouts weer zijn geweldig scoutsbal, a.k.a. Mouve la fête!
Het wordt een ongelooflijk leuk feestje met goede muziek, leuke mensen en veel drank. Allemaal komen dus!

3 opmerkingen:

  1. mss de Dj's ook ffkes vermelden op de flyer, kwestie da iedereen weet wie der komt draaien...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de DJ's worden vermeld op de flyer, maar ik heb er blijkbaar de verkeerde opgezet.
    Ik zal het ff veranderen!

    BeantwoordenVerwijderen